Artykuł sponsorowany

Różnice między perfumami a wodą perfumowaną i toaletową

Różnice między perfumami a wodą perfumowaną i toaletową

Niektórzy używają słów perfumy, woda perfumowana oraz woda toaletowa zamiennie, co jest błędem. Nie są one bowiem synonimami, odnoszą się do innych wyrobów. Nie można więc stosować ich w przypadku tych samych produktów. Czy wiesz, jakie są pomiędzy nimi różnice? Jeśli nie, zachęcamy do zapoznania się z poniższym artykułem. Tłumaczymy w nim, czym tak naprawdę są perfumy, a czym wody perfumowane i wody toaletowe.

Wszystkie zapachy sprzedawane w buteleczkach powstają z precyzyjnie wyselekcjonowanych olejków eterycznych, które są rozpuszczone w wodzie lub alkoholu. Dzięki temu wyróżniają się niesamowitymi i przyciągającymi uwagę aromatami. Kompozycje zapachowe okazują się najważniejsze przy wyborze artykułów tego rodzaju. Pracownik perfumerii Perfumy Premium, oferującej oryginalne zapachy i zamienniki perfum mówi: Perfumy, wody perfumowane i wody toaletowe to produkty, które różnią się przede wszystkim intensywnością zapachu, a także ceną. Im mniejsze stężenie olejków eterycznych, tym artykuły są tańsze, ale też mniej trwałe. Warto mieć to na uwadze przy zakupie zapachów, zwłaszcza jeśli komuś zależy na ich wytrzymałości.

Perfumy, wody perfumowane a wody toaletowe

Najbardziej cenione są perfumy właściwe, ponieważ w ich przypadku stężenie olejków eterycznych jest najwyższe. Ich nasycenie wynosi od 20 do nawet 40%. Dzięki temu perfumy wyróżniają się intensywnymi oraz trwałymi kompozycjami zapachowymi. Utrzymują się na ciele i ubraniach przez długi czas. Wystarczy użyć kilku kropelek rano, by zapach był wyczuwalny nawet wieczorem. Przy ich zakupie trzeba się jednak liczyć z wysoką ceną. Oryginalne perfumy męskie i damskie okazują się świetne na ważne okazje. Ze względu na to, że dużo kosztują, powstają także ich odpowiedniki. Je także cechuje wytrzymałość, ale są znacznie tańsze, co sprawia, że więcej osób może sobie pozwolić na ich zakup. Okazują się doskonałe na co dzień lub do pracy.

Nieco mniejsze stężenie olejków eterycznych, bo ok. 10-15%, zawierają wody perfumowane. One także mają intensywne i trwałe zapachy, utrzymujące się na skórze przez długi czas. Ich ceny są jednak znacznie niższe niż ceny perfum, dlatego znacznie więcej osób decyduje się na ich zakup. Wody perfumowane są najczęściej wybieranymi produktami zapachowymi. Bardzo dużo klientów kupuje je na prezent. Ciekawą propozycję stanowią także wody toaletowe, które wyróżniają się jednak najmniejszym stężeniem olejków eterycznych, ponieważ tylko 5-10%. W związku z tym cechuje je najmniejsza trwałość. Są bardzo delikatne i lekkie, dzięki czemu wiele osób wybiera je na co dzień lub na wakacje. Roztaczają wokół siebie aurę świeżości i zachwycają przyjemnymi kompozycjami zapachowymi. Skład tych produktów sprawia, że mogą być aplikowane nie tylko na skórę, ale również włosy czy ubrania, bez obawy o przebarwienia.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.