Artykuł sponsorowany

3 powody, by kupować mięso bezpośrednio od rzeźnika

3 powody, by kupować mięso bezpośrednio od rzeźnika

Ostatnio w naszym kraju znacznie zmieniła się struktura systemu sprzedaży mięsa. Aktualnie to supermarkety są głównymi jego dystrybutorami. Można rzec, że mniejsze sklepy nieco na tym straciły. Jednak tak naprawdę to w społeczeństwie rośnie niezadowolenie z jakości mięsa i jego przetworów oferowanych przez dyskonty. Staje się to szansą dla małych sklepów, zaopatrujących się u producentów, jak też sklepów firmowych przy zakładach mięsnych.  

Na jakie relacje z klientem stawiają producenci mięsa?

Producenci mięsa w postaci ubojni, zakładów mięsnych i rolników indywidualnych stawiają na bezpośredni kontakt z klientem. Takie relacje są dobre dla obu stron. Dla producenta to zminimalizowanie liczby pośredników, co przekłada się bezpośrednio na ceny. Trzeba też wspomnieć o możliwości dokładnego planowania produkcji, stosownie do popytu.

Gwarancja świeżości

Kupowanie mięsa u producenta to przede wszystkim pewność, że jest ono świeże. W przeciwieństwie do pośredników w dystrybucji, firmy takie, jak Ubojnia Zwierząt Rzeźnych Bożena Kebej, mają bezpośredni kontakt z hodowcami zwierząt. Na dodatek stosują własne autorskie procedury produkcji poszczególnych elementów asortymentu. Ponadto każdy etap produkcji jest nadzorowany i dokładnie sprawdzany. Czas między ubojem a przygotowaniem sztuki mięsa do sprzedaży jest też bardzo krótki.

W ubojniach i zakładach przetwórstwa mięsnego regułą jest też stały nadzór weterynaryjny, co pozwala wyeliminować mięso z chorych osobników i zarażone pasożytami.

Konkurencyjne ceny

Mięso przygotowywane na miejscu to brak dalekiego transportu, pośredników oraz sztucznych substancji dodawanych czasem do przetworów mięsnych, które mają przedłużyć ich przydatność do spożycia. Wszystko to oznacza mniejsze narzuty, a tym samym niższą cenę detaliczną. Czynności związane z obróbką wykonywane są na miejscu, co także nie mnoży kosztów.

Pełen dostęp do niestandardowych zamówień

Niedrogie i świeże mięso to nie jedyny plus robienia zakupów u rzeźnika czy w sklepie firmowym ubojni. To przede wszystkim dostęp do niestandardowego asortymentu. Tak się składa, że wymagania klientów wciąż się zmieniają. Niektórzy stawiają na wyszukane potrawy, do czego potrzebne są świeże półprodukty. Takim towarem są na przykład podroby, jak na przykład ozorki lub wątróbka.

Niekiedy konsumenci muszą kupować mięso i przetwory zgodnie ze wskazanymi zaleceniami dietetycznymi. Mowa tutaj na przykład o nóżkach na galaretkę czy wyjątkowo chudym mięsie.

 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.